torstai 8. marraskuuta 2012

Hakuna Matata

 Tämmösii tosi söpöi otoksii tält päivält. Viis tuntia puudutettu peppua koulussa ja kaks tuntia pelattu valinnaisessa liikunnassa sählyä ja erilaisia polttopallopelejä. Yli tunti istuttu dösässä, puol tuntii pimputettu pianoa ja viistoista minuuttia odotettu seuraavaa dösää hilluen ja fiilistellen kaheksan-vuotiaitten random poikien kanssa. Luettu parikytä sivua kirjaa, tanssittu ulkona meneily fiiliksen takia, ostettu ja syöty terveellinen iltapala (jogurttii ja vauva porkkanoita). Hypitty sängyssä kuin viis-vuotias ja laulettu Hakuna Matataa feat. Felicia kissani. Eiköhän tässä ollu riittävästi tästä päivästä. 
Pitäs mennä tekemään läksyjä, mutta onneks huomenna on kympin aaamu, aaaah...
Huomisiin suunnitelmiin kuuluu siis tossa kaverikuvassa olevien tytsyjen kanssa lähteä perjantain vakkari stadireissulle Sitä odotellessa...
Ennen kun mä tästä mihinkään meen niin toivottavasti ootte huomannu mun panostuksen blogin suhteen!! Melkeempä joka päivä tullu postausta, toivottavasti ootte tykänny, vaikka kuvat ei ookkaan kovin laadukkaita olleet ;)))

4 kommenttia:

  1. Tää sun blogis on ihana! :> ootko muuten saanu mun kirjeen vai oonko vaan hajamielisenä unohtanu(?) o.o
    Haah toi hakuna matata jäi nyt soimaan päähän ;--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitos, sunki blogis on IHANUUS♥ hmmm en oo saanu vielä kirjettäs... :D Haha mulle kans jääny soimaa :DDD

      Poista
    2. Voi ei!! Eli näin kauan on menny ja oon vaan luullu et oon lähettäny :oo NO nyt kirjotan sulle kirjeen nopeeta ;--)

      Poista
    3. Haha no mullaki kestää yleensä kirjottamisessa, nii ei se haittaa :DD

      Poista